Nyo nyo nyooooooo………….. Tô quase indo mim…

Nyo nyo nyooooooo…………..

Tô quase indo mimir……… ^^

É que amanhã é dia né… é dia de labuta…. Back to work… back to that fukin’ Desenho Técnico class again… urgh…. How I HATE MONDAYS!!!! This words remind me someone….

E outra… putz… eu naum vou prometer mais nada!!! Como me disse a Shaki, o bloguê eh meu e se eu quiser ficar fazendo mil testes eu faço e pronto e acabou!!! Ara…. veja você……

Mas fala sério…. esse teste aqui REGASSOU….

The BITCH test



78% bitch!

which is higher than the worldwide average 38%

Ô garái… ptz….78% puta foi foda…. eu me superei…….. huahauhauhauhau

Será que eu sou tão puta assim? Aê… pelo menos se faltar emprego “decente” acho que eu naum morro de fome né…. huahauhau

Aê… e fiz mais uma Sailor Puff Moon *duas num dia só muié? Bateu o record em santa…) Dessa vez é a Super Sailor Mercury Puff*sized!

Ficou fófis né? quem gostou levanta a mão!!! (e depois me diz que levantou, pq eu naum consigo ver do lado de cá do monitor…..)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: